donderdag 16 mei 2013

Bericht 100 !!! Wild van water.

Huiswerk voor het schoolfeest. Uitdaging ?  Met 10 leerkrachten dit lied begeleiden op gitaar ...


Am //// G // Dm // x 2
Water voor jou, water voor mij.
Water geeft leven en maakt ons blij

          Am //                          C //
Wild van water, regen maakt me nat.
                G //                  Dm //
wild van water, frisse duik gepakt.
                Am //            Em //
Als een walvis in de zee.
                  F //                   G /
wild van water, plons je mee ?

Am ////                         G //         Dm //
Planten en vissen, in de rivier.
Am ////                          G //               Dm //
Leven in 't water, en hebben plezier.
Am ////
Water verspillen, geen goed idee.
G //                                    Dm //
Sluit toch die kranen en doe met ons mee.
Am ////
Stop de vervuiling, het is nu gedaan.
       G //              Dm /
En redt de oceaan !

              Am //                  C //
Wild van water, regen maakt me nat.
                 G //                 Dm //
wild van water, frisse duik gepakt.
                Am //         Em //
Als een walvis in de zee.
                   F //                G /
wild van water, plons je mee ?

Am //// G // Dm //
Water is bron, dat is wat ik zie.
Am //// G // Dm //
Bron van een kracht, dat is energie.
Am ////
Water verspillen, geen goed idee.
G // Dm //
Sluit toch die kranen en doe met ons mee.
Am ////
Stop de vervuiling, het is nu gedaan.
G // Dm /
En redt de oceaan !

Em                                           F
           Zalig zonnig drijven op m'n luchtmatras.
G
Waterijsjes likken, nou dan word ik pas ....

Am // C //
Wild van water, regen maakt me nat.
G // Dm //
wild van water, frisse duik gepakt.
Am // Em //
Als een walvis in de zee.
F // G /
wild van water, plons je mee ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten