zondag 30 september 2012

Muzische lesfiches

Vrienden, sympathisanten, surfers die per abuis op deze site terecht komen.
Ik deel.
Ik deel omdat ik niet geloof.
Ik deel omdat ik niet geloof in het heruitvinden van warm water.
Warm water in de vorm van muzische activiteiten.
Vermits leerkrachten de grootste 'leners' van het wijde web zijn, zwier ik ze toch maar te grabbel.
Ze is gelijk aan een aantal muzische lesfiches.
Lesfiches die doorgaans pareltjes van muziek bevatten, met een dans- of zangactiviteit aan verbonden.  Daaraan gekoppeld nog eens de bijpassende muzische doelen, opgemaakt en voorgesteld door het VVKBaO ! Kortom gesneden brood.
Gratis te downloaden via deze link.

Muzische lesfiche kleuters en eerste graad 1
Muzische lesfiche kleuters en eerste graad 2
Muzische lesfiche kleuters en eerste graad 3

Muzische lesfiche 2de graad 1
Muzische lesfiche 2de graad 2
Muzische lesfiche 2de graad 3
Muzische lesfiche 2de graad 6

Muzische lesfiche 3de graad 1
Muzische lesfiche 3de graad 2
Muzische lesfiche 3de graad 3

Gewoon, zomaar ! Omdat ik er zin in heb. Omdat de zon vandaag mooi scheen.
Trouwens, ook leuk bezoek gebracht aan de thuisbasis van Gerard Cremer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten